Julia Hoersch... Ellerine sağlık...


Sık sık profesyonel fotoğrafçıların sitelerini geziyorum. Öyle fotoğraflar varki bazen dilim tutuluyor, ekranın başında donup kalıyorum. Çoğu zaman sadece mailime bakmak için oturuyorum bilgisayarın başına, ama o sırada eğer böyle bir siteye denk gelirsem 1-2 saatten önce kalkmama imkan yok. İçim huzursuz, ayağımı sallaya sallaya, tamam şimdi kalkıyorum gibilerinden bir tedirginlikle tek tek bakıyorum fotoğraflara...

İşte bugün de aynen böyle oldu. Tesadüf eseri Julia Hoersch'ı keşfettim. Her bir fotoğrafına tek tek baktım. (Özellikle food, easter, flowers, christmas fotoğraflarına bakmanızı tavsiye ederim ) Hepsini buradan paylaşmama imkan yok. Şimdi sadece bir kısmını hızlıca seçtim. Hemen burada paylaşıp bilgisayarı kapatacağıma söz verdim evdekilere de kendime de.









Bu muhteşem siteyi sizde mutlaka ziyaret edin bence.

Herkese mutlu bir Pazar diliyorum...


Öpüldünüz...





5 yorum :

  1. ba yıl dım:)))
    mutlu pazarlar......

    YanıtlaSil
  2. Christmas fotolarına bayıldım,aslında hepsini çok sevdim ama ben bir yılbaşı manyağıyım :D

    YanıtlaSil
  3. CepAynasi; yeni bir haftaya başladık bile:( haftanız çoook güzel geçsin..

    Colette; Ben de sizden çok farklı değilim :)

    YanıtlaSil
  4. bu güzel bilgilendirmen için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. hem blogunuz hem de Julia Hoersch cok keyifli..sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...