İşte Geldim Buradayım...




Çok güzel bir tatilin ardından yine işimin başındayım… İlk gün çok zor geçecek biliyorum sonra da sanki hiç gitmemişim gibi olacak… Arada aklıma orasıyla ilgili küçücük bir şey gelecek, kalbim hop edecek…

Pazar sabaha karşı geldik, dün bütün gün sersem gibiydim. Bavulları boşalt evi toparla, fotoğrafları bilgisayara aktar derken bir de baktık ki gece yarısı olmuş. Bu arada tam  1241 tane fotoğraf çekmişim. Sanki biraz abartmışım gibi…
Önümüzdeki günlerde sizi bol bol Londra sokaklarında gezdireceğim… Ama tabii akşamları evde çok çalışmam gerek, o kadar fotoğrafın içinden seçim yapmak gruplandırmak pek kolay olmayacak.

Herkese iyi haftalar diliyorum…


Not; Bu arada  yazılarıma ingilizce kısa özetler eklemeye karar verdim. İngilizcem konusunda hiç iddalı değilim ama belki böylece biraz daha geliştirebilirim diye düşündüm.




P.S.; In the meantime, I decided to add short English summaries in my posts. I am not at all ambitious about  my English. I thought that maybe I can a little more improve it.


After the a very nice London holidays I am  here again. I have taken so many photos. (about 1241 pictures) and  I will show around you  on the streets of London as soon as possible.
But firstly I have to work hard in the coming days, because it is difficult to choose from among so much photos.

Have a nice week...


10 yorum :

  1. Flickr'da gördüm fotoğrafları,bu kadarcık mı? dedim,meğersem bin küsürmüş :)
    Bekliyordum zaten bir sürü Londra fotoğraflarıyla dönmeni...
    Özlettin kendini,hoşgeldin fotoNohut :D

    YanıtlaSil
  2. Tatillerin dönüşünde işe alışmak zor olmasa herşey daha güzel olacak. Bu yüzden en iyisi çalışmamak aslında :)) Ingilizce yazman guzel bende okuyup bıraz daha gelıştırırım belki :))

    YanıtlaSil
  3. ben de bugün işyerine döndüm, püfff :/ fotoları bekliyorum :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin...bekliyoruz londra resimlerini...bende özlemiştim, iyi olur ;=)

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin, londra' yı özet geçmeni sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin canım, merakla bekliyoruz fotoları :))

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin...Londra fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum.
    Evet tabi işe adapte olman zor,böyle bir tatilden sonra:)
    Bu arada telefon kulübelerine hayranım , gerçekten böyle mi ?

    YanıtlaSil
  8. londra izlenimlerinizi ve fotoğraflarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin :) Fotoğraflarına sık sık bakarsan hiç gitmemişsin gibi olmaz. Ben tatilden döndükten sonra ara ara fotoğraflarıma bakarım. Tekrar oradaymışım gibi hissederim. Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  10. Güzel yorumlara bir türlü cevap yazamadım, 1 haftalık tatilden sonra iş yerinde işler birikmiş, bir de üstüne denetim vardı, akşam da evde anca fotoğrafları ayıklamaya çalıştım, bir baktım saat 2 olmuş...
    Umarım fotoğrafları beğenirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...