Ve kazanan....





Taktım mı kafaya takıyorum. Bloğun görüntüsüyle oynamaya bir başladım, başka bir şey düşünemez oldum. Ama öyle bildiğiniz gibi değil. Mesela bir bloğa bakıyorum, aaa iconlar yan yan diyelim... Haydaaa başlıyorum onun nasıl yapıldığını araştırmaya… Bulana kadar içim rahat etmiyor. Sonra çözüyorum olayı ama bu sefer başka birşeye takılıyorum… Yok o şablonda arka fonlarda gölge oluyor da bu şablonda da yazılar böyle oluyor...Geçen Cuma yaptım ya değişiklikleri, eve bir gittim, evdeki bilgisayarda yandaki gadget başlıklarının etrafında gölgeler var.. Bir taktım buna... Kimi bilgisayarda o gölgeler görünüyor, kiminde görünmüyor… Dün akşam hallettim o problemi ama bu sefer bu şablonda hoşuma gitmeyen şeyler oldu.

Arka plan için desen bulayım diye ETSY’ye bir dalıyorum, çık çıkabilirsen… Oradan oraya…. Yok burada bulamadım diyorum birazda Pinterest’e bakayım… Bakıyorum oraya ama arka plan deseni değil, unutmuşum gitmiş, dalmışım başka alemlere:)

Böyle olunca ne oluyor post yazmak, fotoğraf düzenlemek falan rafa kalkıyor, dün akşam çekilişi bile iki arada bir dere yaptım.
Yani siz bana bakmayın, bu sıralar bloğun üstünde bir takım değişiklikler olabilir, ama olmayadabilir… garantisi yok….

Gelelim çekiliş olayına…
O zaman da anlattığım gibi, çok zor karar vermiştim hediyeye, ama şeytanın bacağını kırdım, sanırım bundan sonra daha sık yapacağım bu çekilişleri.
Aslında çekilişi küçük kağıtlara yazıp evde kardeşimle yapacaktık ama katılım çok olunca tüm isimleri listelemek epey bir zamanımı aldı mecbur Random’u kullandım;

Kazanan 18. Sıradaki ESRA… Umarım beğenir.
Gönül herkese göndermek istiyor tabi:)

Öpüyorum hepinizi...


I have been working on my blog design for a while. I am so unstable and I cannot decide anything... Because of that, you can see some changes on my blog time to time but I'm not sure no changes may not be... There is no guarantee:) 
You know that there was a giveaway and the winner is ESRA...  I hope she like all of them..
This was a first giveaway but others will follow. I loved this.
Have a nice day...

Not; Yukarıdaki gülü'de dün işyerinde çiziktirdim ekrana baka baka, insanın evi ile işi yakın olunca kar nedeniyle herkesler erkenden evlerine gidince mecbur nöbet sana kalıyor... Post çok da renksiz olmasın diye koyuverdim buraya yani..




36 yorum :

  1. esra güle güle kullansın hediyelerini. senin şu gülü bi cesaret ketene işlesem mi diye geçti içimden ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben işlemeye cesaret edemediğimden çiziyorum:))

      Sil
  2. bloğunuzun son görüntüsü çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Ba ba ba şu Random' a. 13 diyememiş de 18 demiş.
    Neyse, blog aleminde kazananı kutlamak yakışır.
    Tebrikler 18 Esra.

    YanıtlaSil
  4. Bence her gün çekiliş yapılmalı. :)))
    Kazananı kutluyorum.

    YanıtlaSil
  5. tebrik ediyorum gule gule kullan insallah.

    YanıtlaSil
  6. ben arka planı çok beğendim.. böylesi desenlerin bende özel yeri vardır, bana her tür elbiseyi diken büyük ablamın aldığı birbirinden güzel kumaşları anımsatır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu kumaşları, sırf ondan kullanmak istedim ama hala gözüm alışmadı, fazla cicibi bicili, fazla göz yorucu oldu gibi geliyor.. Dur bakalım birazcık böyle kullanayım...

      Sil
  7. çok üzüldüm çok istemiştim bunları :(
    yarında doğumgünüm çok güzel olacaktı benim için bu hediyelerle
    sağlık olsun kazanana tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğumgünün şimdiden kutlu olsun, umarım çok daha güzel hediyeler alırsın yarın..

      Sil
  8. Kazananı tebrik etmek lazım, daha nicelerini bekliyoruz senden cafenohutçum. Ben yandaki güle taktım bakıyorum acaba işlesem mi diye:)

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler Esra..güle güle kullan...Teşekkürler cafenoHut...şansımız bir daha ki sefere artık...bu vesile ile Random'u da tanımış olduk :)

    YanıtlaSil
  10. Biliyordum, sahiden biliyordum, üstelik ömrümde daha hiç bir çekilişten birşey kazanmama karşın bunu kazanacağımı biliyordum, o hediyeleri görünce hislenmiştim esrarengiz bir şekilde, hatta o bantlarla neler yapacağımı dahi kurdum zihnimde :)
    çok teşekkürler, hediyeler harikulade tabi ama çok daha fazlasını verdin nohutcum bana beraberinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım eline aldığında da çok beğenirsin..

      Sil
  11. Esra'yı tebrik ederim ve bu mavi pötikareli arka planı çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  12. Cok cici olmus bak bu mavi pitikareler, cok begendim. Bir gun de blog header'ini nasil yaptigini ve arka fon desenlerini nerelerden bulabilecegimizle ilgili bir post mu yazsan ki acaba? DIY 'e girer bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Öyle amatörce yapıyorum ki nasıl anlatacağımı bilemem.. ama düşüneyim ben bu konu üstüne biraz:)
      Beğendiğine de çok sevidim bu arada...

      Sil
  13. tühhh !!! neyse kazananı kutlarım, ne yapalım :) Ayrıca daha nice nice güzel yıllara, yazılara, çekilişlere..kutlayamamıştım yeni yaşını..selamlar..

    YanıtlaSil
  14. Esrâ'ya tebrikler, eminim severek kullanacaktır :))

    YanıtlaSil
  15. Senin iş yerinde de mi renkli kalemlerin var olamaz ya süpersin:)Herşey harika olmuş tamam artık takma eline sağlık.Kazananı tebrik ediyorum kara bahtım kem talihim demeyide unutmuyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hani şu pilot kalemler oluyor ya, işte onalrla yaptım yaa..

      Sil
  16. Ühühüh can u gönülden katıldığım bir çekiliş idi heyecenla baktım, ama olmamş. Kazananı çoo kterik ediyorum, size de böyle güzel bir çekiliş hazırladığınız için ayrıca teşekkür...

    kocaman sevgiler :)

    EDEBİYAT'çı

    YanıtlaSil
  17. bende böyle taktımmı takarım nedense illa yapılacak kafamdaki iyimi kötümü bilemedim:)

    YanıtlaSil
  18. Bardzo ciekawy blog . Mnóstwo inspiracji i różnych pomysłów.
    Pozdrawiam i zapraszam w moje progi.

    YanıtlaSil
  19. güzel bir tasarım olmuş canım...sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Bloğunuz çok hoş, yeni keşfettim. Artık takipteyim.

    YanıtlaSil
  21. Ya bende blog duzenimi degistireyim istiyorum ama oyle uzun uzun kurcalayacak vaktim olmuyor. beceremeyincede yamuk yumuk haliyle birakiyorum.. cunku o kisacik derinsiz vakitte okadar bakabiliyorum. ben beceriksizmiyimmmmm..

    YanıtlaSil
  22. kısmet çekiliş bana çıkmadı,neyse Esra güle güle kullansın.görsün,baksın,mutlu olsun...
    bu arada ne güzel blog adına bilgili olmak,ben daha şurdan,burdan diye link veremiyorum.öyle internetten anlatımları anlamıyorum,ancak yüz yüze biri öğretecek.
    sevgilr.

    YanıtlaSil
  23. eskisi de güzeldi bu da güzel. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  24. merhaba,ben de acai_berry'nin önerisini cok sevdim.benim blogumunda böyle iç açıcı,aydınlık olmasını çok isterim.eline sağlık...

    YanıtlaSil
  25. Esra çok şanslısın, tabrikler:))
    yeni sayfada tam senlik pastel,soft ve şirin:)
    darısıda benim başıma olsun;)

    YanıtlaSil
  26. Blogunuzun yeni temasını çok beğendim. Gerçi eskisini de beğeniyordum ben:)
    Bloggerda bir sorun var sanırım. Bazı izlediğim blogların güncellemesini alamıyorum.
    Esra'yı tebrik ederim. Çok cici hediyelerin sahibi oldu.
    En kısa zamanda birkaç dal bulmalıyım ve o kelebekleri evime kondurmalıyım:)

    YanıtlaSil
  27. Congratulations Esra!

    I'm sorry I did not win your beautiful gift :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...