Şimdi de Çantacıyım...






Şu sıralar çantacı oldum ben. Fırsat buldukça çanta dikiyorum.

Eğer hiç başından kalkmazsam şu fotoğraflarını gördüğünüz çantayı bir akşam yemeğinden sonra yatana kadar yaklaşık 4 saatte falan dikebiliyorum.  Aslında en zor kısım kumaşa karar vermek ve kesmek.  Çok düzgün kesmek gerekiyor. Mühendilik burada çok işime yaradı diyebilirim: )

Bazen herşey yolunda gidiyor, tam istediğim gibi oluyor, içime siniyor,  bazen de yarı yolda sıkılıyorum diktiğimden bu ne şimdi , saçma diyorum ama asla onu da yarıda bırakamayacağım için devam ediyorum dikmeye, işte o zaman bir de yığınla terslik başıma geliyor. Misal geçtiğimiz Pazar günü, el çantası gibi bir şey dikeyim dedim, çanta yastığa döndü ama kaç kez söktüm diktim bilmiyorum. Sonra kardeşimle arkadaşımız geldi dandik olmuş dediler. Acımasızlar. Tamam ben olmadı diyebilirim ama siz birazcık moral verin değil mi, doğrucu olmak da her zaman öyle matah bir şey değil yani.


Neyse bu çantayı kardeşim için diktim.  Araba kullanırken başka ayakkabı giyiyor, normal topuklu ayakkabılarını da poşetlere koyarak yanında götürüyordu. Bu onun ayakkabı taşıma çantası.

Sonra bu boyut çanta çok hoşuma gitti aynı boyuttan bir tane arkadaşımıza, bir tane arkadaşımın kızına, bir tane daha başka bir arkadaşımın kızına diktim. Daha sırada ben de isterim diyen o kadar çok kişi var ki. Keşke herkese dikebilsem.  Ama ne yazık ki haftada bir tane anca dikebiliyorum O da bazen mümkün olmayabiliyor. Çoğunlukla akşamları işten öyle bitkin geliyorum ki eve, bilgisayarın karşısında sadece pinterest ve flickr’daki fotoğraflara boş boş bakıyorum ve yatıyorum.



Masanın hali ise bu fotoğrafta gördüğünüz gibi çoğunlukla. Ayrıca bir hobi odam yok, zaten olsa da gidip orada oturacağımı hiç sanmıyorum. Zaten bize gelen giden çok fazla olmuyor, evde de çoluk yok çocuk yok, sadece 2 kişiyiz. Bazen sehpanın üstünde atıştırıveriyoruz akşam yemeğini. Eee ne diye gideyim ki başka oraya. Gerçi siz de sıkıldınız hep aynı yerin fotoğraflarını görmekten ama yapacak bir şey yok benim hayatım evde hep  bu bölgede geçiyor inanın: )

Masanın üstündeki ıvır zıvırları koyduğum kutulardan biri makarna kutusu (uzun olan, hani içinde kırmızı makas sapı gözüken)  diğeri de  peynir kutusu ( kare beyaz üstüne kırmızı çiçekli kağıt ile kaplı olan). Birine makaraları diğerine de makas , mezura, kalem gibi ıvır zıvırları koyuyorum. Mutlaka her şeyin bir yeri olmalı. Bunu bize annem söylerdi hep.

Yani dikiş makinası şu anda bizim salonun bir aksesuarı konumunda.

Ve eğer aranızda dikiş makinası alsam mı diye içinden geçiren varsa kesinlikle hiç tereddüt etmeden alsın.  Yamru yumru da olsa ortaya bir şey çıkınca çok mutlu olacaksınız inanın.




I have been sewing tote bags a lot in recent days.
I can sew this tote bag, which you have seen above images , approximately 4 hours.
I think, the most difficult thing is to decide that which fabrics will be used and then cut it. To be an engineer worked on this subject : )
This tote bag is for my little sister. She always drives the car  with the same shoes. and takes along another shoes when she goes to office. (She wears high heeled at the office) .  So she uses this tote bag for the carry her shoes.

I want to sew so many tote bags for everyone. I wish, I have enough time for this.

And my table is very messy as you see when I'm sewing something. I'm happy with this view. I made two storage box from pasta and cheese boxes and I have been using them to storage my bobbins, tape measure, scissors and another stuff.
I hope, a day I'll be more profesional on this sewing job: )





101 yorum :

  1. Preciosa bolsa!!!!
    Me ha encantado la combinación de telas...ENHORABUENA!!! A mi también me gustaría tener más tiempo para hacer bolsitos a todo el mundo...
    Me encantan tus fotos!!!

    Un abrazo fuerte,

    Martina.

    YanıtlaSil
  2. Dikiş makinası alma konusunda kesinlikle sana katılıyorum. Ben 10 ay kadar önce sıfır dikiş biliyorken şimdi az buz bişiyler yapabiliyorum. Çanta da çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    http://berener.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan başlamak. Ben kardeşim almasaydı bu dikiş makinasını belki de hiç oturmayacaktım başına. alında koydum masanın üstüne bir süre o bana baktı ben ona. Hiç kursa falan gitmek de aklıma gelmedi açıkcası, taktım fişe başladım dikmeye:)

      Sil
  3. İnsan ayakkabı koymaya kıyamaz ki bunun içine kirlenir diye :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş :) Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Belki ileride, ev hanımı olursam ve ayrı bir odam olursa dikiş makinesi alabilirim. Ama dikişe hiç merak sarmadım ben. annemin evinde öylece duruyor.

    O kutuları neyle kapladın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de yıllardır vardır dikiş makinası yani annemlerde. Hiç oturmadım bile başına. Merakım yok diye biliyordum. İşte insan tanıyamıyor kendini:) Meğer içimde bir Akşam kız sanat ruh hali varmış:)

      O kutuları paket kağıdıyla kaplamıştım. Yani işte defter kabı gibi şeyler.

      Sil
  6. çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. Yine çok güzel yine. Hiç niyetim olmadığı halde, seni okuya okuya bir dikiş makinası alacağım ben de galiba!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Can birazcık büyüsün kesin al diyorum ve destekliyorum:)

      Sil
  8. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. ya çok güzel çok cici,bayıldım ben buna.Ayakkabı çantası bile yapmaya kıyamayacağım kadar cici.İnşallah kızım biraz daha büyüdüğünde yada ne bileyim belki bir süre işe ara verme hayalim gerçekleştiğinde bende dikiş dikmeyi öğreneceğim.Bir gün,ama öğreneceğim,e makinemde olacak,evimin aksesuarı diyebileceğim kadar sevdiğim elbet:):)
    çok çok beğendim tekrtardan.Birtanecikte biz istesek:(
    olmaz ama dimi,herkes istiyor bu sefer:):)
    sevgiyle sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün senin de olur. Benimkisi en uygun fiyatlı ve en basitinden. Zaten bende yatak örtüleri işleyip tayyörler dikmeyi planlamıyorum:)
      Bu arada keşke herkese dikebilsem elimde öyle bir liste var ki:(

      Kızını da seni de öpüyorum

      Sil
  10. harika olmuş:) ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş. Elerine sağlık. Bende bekliyorum www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geliyorum en kısa zamanda:)

      Sil
  12. Çok cici olmuş, ellerinize sağlık. Biraz daha detaya girip ölçülerinizi vermeniz mümkün mü acaba...

    meltem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meltem. Ölçüler aklımda ; Uzunluk : 37 cm, genişlik ; 34 cm. Sapların uzunluğu 50 cm.

      Ben hani kalın kağıttan saplı poşetler oluyor ya içine ayakkabı sığan bir tanesini ölçtüm öyle yaptım. Sende sana en uygun ölçülere bu şekilde ulaşabilirsin.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  13. Ellerine sağlık. Harika olmuşlar. Yaptıkların oldukça muntazam. Çok titiz çalışmışsın. Güle güle kullanın. Ama içine ayakkabı koymayı bir daha düşünün. Kıyılmaz buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim.
      İçine ayakkabı konulması ile ilgili bir şeyler yazsam iyi olacak. :)

      Sil
  14. O bahsettiğin çanta bu muydu ve buna dandik mi dediler !
    Ayda hemen o bahsettiğin işe başlamalısın ben ce nefis bir şey olmuş bu, şimdi "bende isterem" diyecek olmayacak, sen o dediğin işe başla, o zaman biz de sebepleniriz hem de dandik demeyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok onu bu pazar diktim daha fotoğrafını bile çekmedim ki çekermiyim bilmem:)
      O çanta oalrak başladı dikiş macerasına sonra minicik bir yastık oldu. Süs yastığı:)
      Dur bakalım nasıl olacak. Gerçekleşirse sana haber veririm hatta fikir almak için ararım.

      Sil
  15. hııhh kardeşinle arkadaşı diksinde görelim, öyle ahkam kesmek olmaz :)) sen yine pes etmiyorsun ben en ufak bir eleştiride hemen bırakırım elimdekini, bütün hevesim kaçar :)
    çanta çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, bende kızım için dikmek isterim varsa kalıbı ben hemen talibim :)
    aaa birde ben bu odayı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Doğru söze ne denir Filizciğim. Ama onlar söyledikleri benim bir kulağımdan girip diğerinden çıkar... Bende at gözlüğü vardır, bir konuya odaklandım mı ne etrafımı ne de arkamı görürüm kendim tatmin oluncaya kadar giderim de giderim:)

      Bu arada kalıbı falan yok çantanın. Yukarıda da yazdım. Hani kağıt saplı poşetler oluyor ta mesela Starbuck'ınkisi. İşte hep onlarla taşıyordu ayakkabılarını bende aldım onun ülçüsünü birazcık büyüttüm kestim gitti.

      Sil
  16. Demek "dandik" olmuş dediler ve sen hala onlara çanta dikiyorsun. Pesss. Yolla hemen o dandik dediklerini bize :)))) Yapma onlara bişey, bize yap.:)) Mükemmel olmuş, harika olmuş, şahane olmuş. Renkler ve kumaş delice güzel olmuş. Ve ben bu kumaş çantaları kullanmayı seviyorum. Benimde var bi tane. Ellerine sağlık. Bide , biz bu odada seninle oturup, sohbetine iştirak ederken yaptıklarına hayran hayran bakmayı seviyoruz. Sıcacık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ahh Füsun ne güzel yazmışsın.
      Bizimkisi bir de bana dün gitmiş Burda dergisi almış. Kardeşim anlatamadım herhalde ben insan fotoğrafı çekemediğim gibi insan kıyafeti de dikmek istemiyoruuuummm. Yastıkdır, çantadır, örtüdür takılacağım ben...

      Sil
  17. 10 parmakta kaç bin marifet var:)) daha neler görececeğiz merakla bekliyoruz:))
    çok güzel elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Herşeyi yapmak için saldıran deli danalara dönmüş gibi hissediyorum kendimi:)

      Çok teşekkür ederim ve umarım her gördüğünü de böyle beğenirsin.

      Sil
  18. Bu ne azimdir wallahi tebrik ediyorum...dikiş dikiş dedin onu da yaptın ya korktum senden :)
    Eleştirmesi kolaydır, bide kendileri yapsınlarda görelim :)
    Senden gördükçe çok fena gaza geliyorum bilesin! Bunca işimin arasında bide dikiş hevesimi getirme benim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sorma bir yandan çoşuyorum bir yandan kızıyorum kendime. Bende böyle herşeyi iş edinme huyu var , kendime deli gibi yükleniyorum. Bir yerden patlak verecek diye de korkuyorum. Devamlı kafa meşgül. Pazar günü bir ara yeterrrrrrrrrrr nereden bulaştım ben bu hobi illetine diyesim geldi yani o dere:)

      Ve sen dalsan şu dikiş işine öyle zevkli şeyler çıkartırsın ki ortaya. Yaptığın işlerden belli. Zevklisin zevkli.

      Sil
  19. çanta çok güzel,
    tam yazlık çanta...
    ayrıca dikiş makinası yerine çok yakışmış...
    öyle bir fotoğraf çekiyorsun ki nohutcuğum...
    insan o fotoğrafın içine girmek,orada olmak istiyor...
    seni her okuduğumda "çıkar şu dikiş makinasını" diyor içimden bir ses...
    sonra erteliyorum,
    sen dikişle ilgili her gün bir post yazma fırsatı bulsan,
    ben terzi olmuştum şimdiye:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Dur o zaman arkası arkasıya yayınlayayım bunuda yaptım, bunu da diktim gibilerinden, hava atarmış gibi olmasın ama:))

      Çoook teşekkür ederim bir de bu güzel yorum için.

      Sil
  20. Ben çantayı çok beğendim, görünce ben de bir şeyler dikmek istedim hemen ama biraz beklemem gerekecek, malum taşınma işleri, ilham aldığım şeyler birikti iyice:)
    Ellerine sağlık Nohutçum, çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılırım taşınma telaşesine, değişikliğe, heryerin dip köşe tertemiz olmasına:)
      O yüzden boşver beklesin dikiş işi..:)

      Sil
  21. ayy elinize emeğinize sağlık diyorum. ben de bir dikiş makinası almak istiyorum ama çok amatörüm desem yani acemi. Acaba ben de becerebilirmiyim sizce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence becerirsin. Acemi olmadan usta olunmuyor ki hem. Önemli olan başlamak diyeyim ben sana:)

      Sil
  22. Yaptıklarına , desen ve kumaş seçimine bayılıyorum .
    Çanta çok şık ve sevimli olmuş , ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. öok güzel olmuş, ellerine sağlık. dikişe iyice ısınmaya başladın, artık iflah olmazsın ;p

    YanıtlaSil
  24. Sen çantacı olarak devam et, çok güzelleeeeeer :)

    YanıtlaSil
  25. Birkere çanta hakikaten çok güzel, ama ayakkabı konulmamalı içine bu kadar emek veriyorsunn:( belki bitanesini plaj çantası yaparsın bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaj çantası için bir türlü uygun kumaş blamadım gitti:(

      Sil
  26. çok güzel olmuş, elelrine, emeğine sağlık ,o evde huzur var, ben çok beğeniyorum, masanın, dağınık hali bile, bir başka estetik duruyor, çiçekler,desenler,emek,o zevk evinizin o sımsıcacık hali, huzur kokuyor, mutluluk katıyor ,fotoğraflara bakarken bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Demet, ne hoş şeyler yazmışsın. Böyle hissettirdiği için gerçekten çok mutlu oldum ben de.

      Sil
  27. I am pretty confident that one day, if you want, you'll be a very good seamstress. This tote bag looks beautiful and I think your sister is lucky to have sewing things for her.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) If my mother had read your this comment, she couldn't believe this:) She was a good seamstress but I never tried to sew something with her sewing machine. She used to say that you will never sew anything.
      I'm realy happy for you liked it.
      Thanks...

      Sil
  28. çok cici olmuş bravo doğrusu işten gel ve dikiş makinasında 4 saat geçir .Gerçi eminim terapi gibi geliyordur .Çünkü keyif alınmasa yapılacak iş değil :S etrafındaki insanlarıda mutlu etmek cabası . ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yok her zaman yapamıyorum ama aslında yapabilsem keşke. Çünkü yapmayınca daha huzursuzum ben. En güzeli ne yapacağını bilmek ve başlamak. Onun öncesi acayip sancılı:)
      Çok teşekkür ederim bir de:)

      Sil
  29. Ben sıkılmıyorum aynı yerin fotoğrafını görmekten. Çünkü o beyaz dolabı da, beyaz sandalyeleri de çok beğeniyorum. Eskiden makineler çok ses çıkarırdı, apartman seni çekecek insanlardan müteşekkil değilse (akraba filan) biraz zor olurdu akşamları çalışmak. Annem de dikiş dikerdi, oldukça gürültülüydü makinesi de Allah'tan çevremiz bizi severdi :) Şimdi bu makineyi bir apartman dairesinde kullandığına ve de tavsiye ettiğine göre sessiz olsa gerek :)
    Çantayı çok beğendim. Çiçeği, üstündeki düğmesi, kenarındaki süsü pek hoş.
    Aklına fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııım ses olayını şimdi düşünüyorum... Öyle sıfır ses değil tabi. Ama bizim apartıman çok gürültülü, saat 12'ye kadar ne yaparsan yap.. Ben de dikkat ediyorum 12'yi pek geçirmiyorum. bir de tabi altımızda yaşlı bir teyze oturuyor kulakları hiç duymuyor sabah 6:30 da televizyonun sesiyle uyanıyoruz. Kanal 7'nin tüm programlarını biliyorum yani:)
      Çantayı beğendiğine de çok sevindim. teşekkür ederim.

      Sil
  30. Ya sen harikasın, ne kadar güzel yapmışsın, tasarımına da işçiliğine de bayıldım...Devamının geleceğine eminim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler Natali, utanıyorum yayınlamaya, delimisin senin başka işin yok mu. KAfayı mı yedin falan diyecekler diye:)
      Ama hele düzenliyeyim fotoğrafları sırayle yayındalar yapacak bişi yok:)

      Sil
  31. ay bu çanta harika olmuşşş...ben de kızıma isterim biraz küçük boyundan :))) şaka şaka ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ahh Özge'cim umarım bir gün sadece zevk aldığım işi yaparım o zaman da zamanım olur herkese diker gönderirim.

      Sil
  32. Merhaba kolay gelsin, bende dikiş makinesi almak istiyorum hani şu singewrin 300 liralıklarından, sıkılırsam beceremezsem bari verdiğim para çok olmasın acımayayım diyerek. Ancak iiyi mi olur bilemiyorum. Senin makinen de singer sanırım. Memnun musun? Yoksa daha pahalı, fonskiyonlu bir şeymi almak gerek? Fikir verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim makina en uygun fiyatlılarından sanırım. Ben hiç araştırmadım dikiş makinası olayını. kardeşim aldığı içinde önüme gelen bu dedim başladım kullanmaya. Çok usta olmadığım için ne gibi ihtiyaçlarım olur, yeterli mi yetersiz mi bilmyiorum ama şu akdarını söyliyebilirim; ben çok detay işçilik yapmayı planlamıyorum. Öyle nakış içine falan girmeyeceğim yani, o nedenle bu gayet rahat işimi görüyor.
      Ve evet Singer benim makina.

      Sil
  33. çok sevdim,
    ellerine sağlık canım..:)

    YanıtlaSil
  34. Süper olmuş, keşke ben de yapabilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım yaparsın.

      Sil
  35. Such a very pretty bag...I adore red. The little flower is so darling. Enjoy my friend. I so love coming over to visit you...always such sweetness. xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) It is a pleasure for my to visit your blog always...
      Thanks...

      Sil
  36. İngilterede yaygın satılan kumaş çantaları çok seviyordum böyel bir sürü şirin çanta vardı ki bilirsin sende.
    Ama bizde böyle hazır satılmıyor e senin gibi de beceriler yok bizde ne yazık ki:-)
    hayırlısıyla bu sene mezuniyet geçsin de bakalım bende böyle denemeler yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum o çantaları, özellikle de yazın çok kullanırdım. Şimdi artık kendim dikebiliyorum diye çok mutluyum . Ama henüz kendim için bir tane bile dikemedim o ayrı:)
      Sen de denesen harika yaparsın eminim.

      Sil
  37. Çok tatlı olmuş, ne kadar güzel bütün yaz boyu seve seve kullanırsın.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim için de bir dikeyim kullanacağım inşallah.

      Sil
  38. öyle güzel anlatıyorsun ki bu satte gidip kalıp çıkartıp makinanın başına oturasım geldi :)

    çanta da harika olmuş bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de senin her yaptığına özeniyorum ama frenlemeye çalışıyorum kendimi. Bir de aslında kendimi biliyorum, senin kadar ince işçilik yapabilmem mevzu bahis değil:)

      Sil
  39. çantaya geç kaldın be. ben bile diktim.. sana bir şey söylüycem sen neden kutu kaplamıyorsun hiç? yoksa ben kaçırdım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh.. Birinci sensen bende hiç yoktan ikinci oldum diye sevineyim bari:)
      Kutu kaplama derken??? ne kutusu, neyle, nasıl???
      Sen ip ucunu ver ben bir ilgileneyim o konuylada:)

      Sil
  40. ...çok güzel olmuş elinize sağlık =) peki kumaşları nereden temin ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşları Beşiktaş'dan ve İkea'dan alıyorum şimdilik, ama eminönün'e gideceğim inşallah yarın.

      Sil
    2. Kumaşları Beşiktaş ve ikea'dan aldım şimdiye kadar ama yarın bir Eminönüne gideyim artık diyorum.

      Sil
  41. uma idéia simples e bonita! adorei!

    bjs
    Fatima

    YanıtlaSil
  42. Cafe Nohut'çum, blogunu dikiş makinası almaya karar verdiğimi sana söylemek için açmıştım kiii; Sen, kim düşünüyorsa hemen alsın yazmışsın :)

    Benim makinem yok o yüzden evde derme çatma bir minder diktim elimle ve yastık dikme işine de grmek istiyorum, sonra da çanta :) Bİr dikiş makinası istiyorum ama sana danışayım dedim. Senin makinen şu Singerin elektronik olanlarından mı? Nette biraz baktım da fiyatları 800 tl civarı o tür bir şey mi alsam ne dersin:)
    Bir de diktiğim minderin fotoğraflarını da sitemize ekledim. Burada:

    http://www.ceylinolmez.com/index.php/ariv/218-melek.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim makinem çok çok basit. En ucuz olanından diyebilirim. Şimdilik işimi görüyor. Bundan ileriye gidermiyim bilmem. Yani nakış yapacak, tayyör dikecek halim yok .. Hevesim de... Yastık çanta idare ediyor beni.
      Senin elde diktiğin minder de çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

      Sil
  43. her zamanki gibi çok zevkli ve temiz bi iş çıkarmışsın....eline herşey yakışıyor valla...:))

    YanıtlaSil
  44. HARIKASIN ELLERINE SAGLIKKKKKKKKKKK

    YanıtlaSil
  45. İşte o benim. Almayı düşünüp kararsız olan. minicik evde bi de bunu çıkarıp iki dikişten sonra bırakırsam diye korkan.. O kadar çok güzel olmuş ki, yani şimdi ayakkabı poşeti zaten gerçekten çok güzel, şirin ve muntazam. Ama ondan daha güzel olan ne biliyor musunuz? masanın o hali. bayıldım.
    bi de şey; şimdi beşiktaşta teknosayla ayakkabıcı arasında kalan sokağın başında çiçekçiyle birlikte her daim duran ve tezgahında iğne iplik pil ve el radyosu gibi şeyler satan amcanın tezgahında bir toplu iğne var. çok beğendim. iğneler alışkın olduklarımızdan biraz daha uzun ve topuzu renkli inci gibi. seveceğinizi düşünüyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa biliyorum o amcayı, arada bakıyordum ama o bahsettiğin iğneler için tekrar bakacağım kesin.
      Çok teşekkür ederin güzel yorumun için de.

      Sil
  46. şuan çanta için sıraya girebilirm:) inan çok beğendim,eline sağlık... salonuda boşver dağınık kalsın,nasıl mutluysan öyle dursunlar bence :)

    YanıtlaSil
  47. merhaba, doktorum ve 2 yıl önce dikiş makinesi aldım, brother marka. biz de 2 kişiyiz ve ben de salona masanın üstüne kurdum makineyi. ama senin kadar derli toplu değildim. zamanla malzemelerim o kadar arttı ki, benim de dağınıklığım tabii. eşim yan tarafta koltukta tv izlerken ben işten gelince dinlenmeden yemek sonrası hemen makinenin başına geçerdim ve eşim sürekli makine başındayım diye söylenirdi. sonra bir müddet kaldırayım dedim, ortalıktaki dağınıklık kalksın diye ve o zamandan beri de çok istediğim halde bir türlü aynı düzeneği masaya kuramıyorum. o yüzden sana tavsiyem aman makineni o masanın üstünden kaldırma. ben de senin gibi bol çanta diktim, kapitoneden. farklı boyutlarda kalıplar çıkarıp arkadaşlarıma, kardeşlerime hediye ayakkabı çantaları diktim. zevk alıyorsan, yorulmuyorsan ne mutlu sana,kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın, arada bir biraz toparlıyorum, sonra tekrar yayılana kadar epey zaman geçiyor, gözden ırak gönülden de ırak oluyor. An meselasi başka bir hobiye kaymam ama zorlaya bildiğim akdar zorluyorum. Ayıp olmasın kendime diye:)
      Umarım sen de bir anlık bir zorlamayla kurulursun yine makinanın başına.

      Sil
  48. Selam. Çok cici bir blog. Bir sonraki postta 1000. izleyici kutlamanı yapıyorsun ya, hani hediye de vermişsin, hah ben bloğunu ilk defa görüyorum ve bir selam vereyim diye düşündüm. Galiba hediye çekilişli olduğu için kapatmışsın yoruma. Sorun yok, derdim hediye değildi zaten. Üstelik bu güne kadar hiç böyle bir çekilişe katılmadım. Ay lafı amma uzattım, benim bile gitmesini istemediğim yerlere gidecek kendime bi dur demezsem:) Fotoğraflarını çok beğendim. Buluşların, işlerin ve paylaşımların zaten çok hoş. Sık sık gelebilmek için seni izlediklerime almak istiyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  49. blog sayfan yaptıkların hepsi harika..İçim açıldı okurken.. Dikiş makinanı sormak istiyorum ben ne marka? özellikleri neler ve kaç liraya aldın ? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Singer marka ve en basit modeli, fiyatını bilmiyorum hediye olduğu için ama sitesine girip bakabilirsin tüm özelliklerine .

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...