Bugün Bunu Sevdim



1 | 2 | 3 | 4
 
Ben ortaüçteyken modaydı böyle neon renkler. Fen bilimleri sınavının ilkine girerken altıma fosforlu portakal rengi bir pantolon üstüne de fosforlu yeşil bir mont giymiştim. Hey gidi günler heyyy… Pantolonun kalıbı çok güzeldi hala gözümün önüne geliyor, paçalarını da şöyle iki kez kıvırmıştım ki benden havalısı yoktu sanki etrafta…

Nasıl da bir anda “ıığğğ iğrençten” “hoş aslında” ya geçiveriyoruz değil mi?

Son zamanlarda yukarıdaki renkler beni çok mutlu ediyor, etrafımda hep bu renkleri görmek, bu renk eşyalar kullanmak istiyorum.

Şeker gibi ama değil mi?
When I was 14 years old, these colors were very fashion. I remember that while I was going in for an examination, I had worn a neon orange pants and a neon green coat, I had felt myself so cool.

How can we do transition  from "disgusting " to "nice actually" : )

Above colors makes me very happy lately. I want to see the colors around me all the time.

They are like candy, is not it? 
 
 
 

14 yorum :

  1. 3. resme bayıldım, sehpaya bittim :)

    YanıtlaSil
  2. Renklere bende bayıldım,bu yazın trend renkleri bunlar..Her yerde çok göreceğiz..Bu yaz yine çok keyifli..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller, ben de o yıllarda fosforlu cevriye gibi dolanırdım ortalıklarda. Favori fosforlu rengim ise çingene pembesi ve yeşil'di... Hey gidi günler... :)

    YanıtlaSil
  4. Bildim, bildim o günleri:))
    Fotoğraflar harika bu arada, şeker gibi...
    Sevgilerimle Nohut'cuğum...

    YanıtlaSil
  5. Al benden de o kadar Nohutum... bende lisedeydim, fosforlu yesilden annem pantolon üzerine de cicekli bluz dikmisti... Simdi de begenmem diye düsündügüm renkler farkli renklerle kombine olunca coook hosuma gidiyor... bu yaz eglenceli ve cok seker gececek sanirim :)))

    YanıtlaSil
  6. GÜZEL BLOG
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Yes, they are like candy! Yummy! :)

    YanıtlaSil
  8. İnsanız işte değişkenliklerimiz öyle hızlı ki bazen 1 ay önce beğendiğimiz 1 ay sonra iğrenç gelebiliyor.

    Şimdilerde bende seviyorum böyle renkleri ....

    YanıtlaSil
  9. Pink and yellow is currently my favorite combination!

    YanıtlaSil
  10. Eskiden giydiklerimizi hiç hatırlamayalım ben ce. Yaslarımız yakın mı bilmiyorum ama lisa çağlarında sac ve kıyafet tam bir felaketmis. Bir süre sonra belki de su anda ki Halim'e gülüyor olacağım. İnsanoğlu iste zamanla fikirler,beğeniler,zevkler değişiyor.

    YanıtlaSil
  11. Fosfor renklerden oluşan halka bilekliklerinden de varmıy dı sen de, bir de en cırtlak olanından pembe walkman? Fosfor pembe, mavi, yatay çizgili bol bluzunun altına taytta giyermiydin ? :))
    Sehpa benimkine benziyor ama bu daha güzelmiş. Neden yahu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir keresinde okulda bir gösteri vardı bende zorla sunucu olmuştum. Nefret ederim topluluk önünde konuşmaktan ve hele bu iş zorla olursa çok daha gıcık olurum..
      Neyse.. Kıyafet; mavi tayt, üstünde uzun bir bluz ve kalçada kemerdi. Tam sunumu yaptım sahneden ineceğim kemer kalçadan kaydı, ayak bileklerime takıldı, herkes güldü ben de ayakları sütüye sürüye kemerle sahneyi terk ettim..
      Tayt severim yani:))

      Sil
  12. very pretty colors together! like them too :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...