Yaz İndirimi Yaptım - Summer Sale





Planım geçen hafta başlatmaktı bu deconohut yaz indirimini ama aniden Altınoluk’a gidiverince kaldı herşey.  

Altınoluk’ta öyle aman aman fotoğraf çekemedim bu sefer ama elimdekilere bakayım işe yarar bir şeyler çıkarsa burada sizinle de paylaşırım artık: ) Tahmin ettiğiniz gibi bol yağmurlu, harıl harıl çalışmalı bir haftaydı. Hava kapadıkça biz de kendimizi temizliğe ve yemeğe verdik, yazlık evde battaniye altında çorapla oturup çay içmenin keyfi de farklıymış, bunu da tatmış olduk!

Neyse gelelim indirim konusuna, baktım dükkanı olan herkes habire indirim yapıp duruyor, ben ürünleri koydum unuttum sonra orayı. Yok dedim olmaz böyle herkesler “indirim kodu” falan verirken senin hiç oralı olmaman yakışık almaz. Hem evde sırasını bekleyen yığınla yeni ürün var, bulut yastıklar, bardak altlıkları, sepetler, bir şeyler bir şeyler… Onlara da yer açılsın biraz, bir hareket olsun, bereket olsun… 

Haberiniz olsun yani!!! Haziran sonuna kadar indirimdeyim...

Nasıl  mı oluyor bu olay; ETSY’den alışverişi sadece PAYPAL ile yapabiliyorsunuz (Bu şimdilik Türkiye için geçerli), ödeme kısmına gelince indirim kodu olarak “SUMMER1” yazıyorsunuz hop %20 düşüyor fiyattan. 

Haftanız neşe içinde geçsin… 






Normally, I had wanted to start this summer sale at the beginning of last week but with a sudden decision we went to my parent summer home in Altinoluk for the season opening.

The weather was mostly rainy but I could find a chance even for swimming. I have a few images from last week and I'm planning to share them with you.

Anyway... There is a Summer Sale in my ETSY Shop! I want to make room for my new products. I have many new mini cloud pillows, baskets, crochet coasters...

Process is so simple. just enter code as "SUMMER1" at checkout and get 20% discount for all items!

You have time until the  end of June...


I wish you, have a great new week…




4 yorum :

  1. Bol şans..kolay gelsiiinn :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, ise hareket katmak gerekiyor surekli olarak. Ne kadar emek, o kadar bereket diyenler de var tartismali olabilse de bu konu. Basarilar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hello sweet Ayda, I ran immediately to make purchases, a big hug ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...