Haftasonu Kartı - Weekend Card






Bu gün tam özlediğimiz bahar havası var dışarıda, o kadar güzel ki, o kadar özlemişim ki tüm gün bu havaya yaraşır bir şekilde avare avere baktım etrafa, tabii iş yerinde pekolmadı bu iş ama yapacak bir şey yok, koptum ben bu sıralar. Dün de bizimkiler geldi bi 10-15 günlüğüne, sonra bizim bir tatil var, ee sonra seçim falan… bu gidişle benim o her postta bahsettiğim eski rutinime dönmem bu yakınlarda pek mümkün görünmüyor: ( Ondan sonrası için hevesliyim ama : )

Hepinize cıvıl cıvıl bahar tadında bir haftasonu diliyorum…



I’m wishing you have an amazing weekend…





5 yorum :

  1. Gözün aydın anneye ve babaya bendende çok selamlar ellerinden öpüyorum her ikisininde birde arayı açıp kendini fazla özletme mutlu geçsin hafta sonunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Wonderful picture! These yellow flowers are beautiful!
    Have a nice weekend
    Jolana

    YanıtlaSil
  3. Buralar pek ıssız , arayı uzatma ama ailenle bol bol özlem gider, tatili gönlünce yaşa ; ne ara fırsat bulursun bilemem ama arada " ce eee " deyiver kuzum . Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  4. kalabalık aile olmanın tadını çıkarın, bende mayıs başı annemle babamı bekliyorum...onlar gelince, sanırım bütün kış yaptığım gibi haftanın 5 günü paylaşım yapmam mümkün olmayacak. tüm aileye kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. benim ailem uzak bana şehir dışında ama sizin adınıza çok sevindim. bahar kendini hissettiriyor çok özlemiştik onu hoş geldi sefa geldi diyelim . arkasıda yaz sıcacık insanı ısıtan güzelim yaz olsun sonra buluşuruz bizde ama kendinizi özletmeyin fazla olurmu sevgiyle dopdolu güzel günler size ve ailenize :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...