Şirin iğnedenlikler - My pretty pincushions



Öyle güzel yorumlar, öyle güzel mailler aldım ki şu kitap haberiyle ilgili herkesi kapı kapı dolanıp öpmek istedim, sarılmak istedim, deli bir çoşma oldu için için. Sonra yine birden bir stres, ay ya ellerine aldıklarında içlerine sinmezse… Kuş kondurmak istiyor insan ama işte o zaman da kitap bitmez. Beni bıraksalar ben habire baştan başlarım…

Kısacası, iyi ki buralardayız, iyi ki bir şekilde yollarımız kesişmiş ve umarım daha uzun uzun yıllar birbirimizden haberdar mutlu mesut yaşarız şu sanal alemde...

Kitap haberini verdim sonrasında iki ihaleye birden girmeye karar verdi patronlar. Şubatın ortasına kadar harıl harıl çalışacağım anlayacağınız, şu postu da küçük bir arada yazıyorum. O nedenle kısacık bir post olacak bu.

Sevgili Minki’i çoğunuz biliyor, bence son bir yıl onun yılıydı. Yaptıklarının her biri birer sanat eseri, inanılmaz yetenekli ve tatlı. Çok seviyorum çook.



Şu iğneliklerin kalıpları ay başında free olarak bloğundaydı, şimdi küçük bir ücret karşılığında satılıyor burada.

Ben hemen birkaç tanesini yaptım ama makinada şu gördüğünüz işlemeleri yapmak benim için hala biraz stresli, ilk boş zamanımda tek tek işleyeceğim elde onları. Basitler ama nasıl da şirinler değil mi?
Minki’nin instagram hesabını ve daha fazla iğnedenlik görmek isterseniz de #pincushion2017sal hashtagini takip edebilirsiniz.

Off bir de yeni bir dikiş makinası almak istiyorum ama öyle çok pahalı da değil, benimkinin biraz daha iyisi olsun diyorum. Şu ihaleler geçsin biraz araştıracağım, varsa öneriniz alırım tabi…
Harika bir hafta olsun…


First of all I would like to say thank you for your kind messages regarding to my book news. I am grateful from the bottom of my heart for your wonderful wishes and encouraging comments. You made me super happy and I hope you like that book (Made for baby) when you see it.

And today, I wanted to share my sweet pincushions which I made a few weeks ago. How pretty they are, aren't they?

They are belong to my lovely friend Minki. She is incredibly talented and I feeling love whatever she makes.
These patterns were free first days of January. But now you can find them (and much more patterns) her pattern shop. If you have not even looked, you should definitely take a look. Her instagram acoount is here.
Also you should folow this hashtag more pincushions ; #pincushion2017sal


Have a nice week...





14 yorum :

  1. Benim dikiş makinem Singer'in en basit modeli Tchibo'dan almıştım sonra A101 de bile satıldı . Atölyede Janome var , nasıl güzel dikiyor anlatamam ama yine de marifet dikende. Bak sen ne güzel dikiyorsun , illa ki en iyi makineye sahip olmadan da ortaya güzel şeyler çıkarabiliyor insan .
    İhalelerde kolaylıklar dilerim, hepsini sizin şirket kazansın ama sana " çok çalıştın , çok yoruldun biraz evde dikiş dik " diye izin versinler ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Janome benim de aklıma yatıyor ama hangi modeli işte ona karar veremiyorum. Almışken adam gibi bir şey olsun on kere almayayım diyorum ama bütçemi de zorlamak istemiyorum. Bilemedim yani.
      Gerçi dediğin de doğru, önemli olan ortaya ne çıktığı:)
      Vee çook teşekkür ederim güzel temennin için. Bekliyorum bende böyle bir jest patronlardan :)

      Sil
  2. elinize sağlık cok sekerler

    YanıtlaSil
  3. Sen Minki'nin yaptıklarına bayılıyorsun, biz de senin yaptıklarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa, seviyoruz birbirimizi de ondan o:)

      Sil
  4. Çok sevimli olmuşlar. Bunlarla güzel lavanta keseleri de dikilir, bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet haklısın... Biraz da öyle yapayım ben:)

      Sil
  5. Bayıldım... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Bir fırsat yaratsanda Anadolu yakasında bizlere bir kurs ayarlasan, öğretsen bizede şu dikiş olayını, ne şahane olurdu.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Sen minki'ye ben sana hayran nohutcum.. ellerine saglik.. ihalelerde de bol sans. Operim o guzel ve maharetli ellerinden♥♥♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...